Portal_background_image
مطالب ویژه

برگزاري كارگروه تخصصي اجتماعي وفرهنگي به رياست مهندس سليماني فرماندارشهرستان دليجان باحضور محمدرضا يوسفي معاون اجتماعي وسياسي فرماندار، ← ملاقات انصاري فر مدير كل بنياد شهيد وايثارگران استان مركزي با مهندس سليماني فرماندارشهرستان دليجان ← برگزاري مراسم توديع منصوري شهردار اسبق ومعرفي داود فرداد شهردار جديد با حضورمهندس سليماني فرماندارشهرستان دليجان ومدعوين استاني مهندس حيدري مديركل دفترامور شهري استان ← ملاقات مهندس قناتي معاون برنامه ريزي وامور عمراني فرماندار شهرستان دليجان با قاضي زاده هاشمي وزير بهداشت،درمان وآموزش پزشكي كشور ← ملاقات مهندس قناتي معاون برنامه ريزي وامورعمراني فرماندارشهرستان دليجان با دژپسند وزير اقتصاد ودارايي كشور ← برگزاري مراسم افتتاحيه مهمانسراي انتظامي شهرستان دليجان در شهر نراق باحضور سردار عزيزي فرمانده كل انتظامي استان مركزي، مهندس سليماني فرماندار شهرستان دليجان

منشور اخلاقي

منشور اخلاقي

آخرین ویرایش توسط مهدي نجفي در1394/10/14 08:41189

منشور اخلاقي سازماني فرمانداري شهرستان دلیجان

   نظم و آمادگي لازم براي ارائه خدمات به ارباب رجوع :

   حضور بموقع كاركنان در اداره و رسيدگي به موقع درخواست هاي مردم

   تلاش در جهت ارتقاء دانش و مهارت شغلي

   استفاده از پوشش متناسب با هدف و فرهنگ جامعه

   اختصاص وقت و زمان مناسب جهت شنيدن مطالب ارباب رجوع

  ارائه اطلاعات صحيح و راهنمايي نمودن ارباب رجوع

   عدم استعمال دخانيات در محيط اداري

  رعايت عدالت و انصاف در ارائه خدمات به ارباب رجوع :

  خوش رويي و متانت با همكاران و ارباب رجوع

   ارائه خدمات با رعايت و انصاف و بدون تبعيض (قومي ، جنسي ، خويشاوندي ، مذهبي و ... )

  رعايت ضوابط و مقدمات موجود و عدم پذيرش توصيه و هر گونه سفارش

   رازداري و عدم افشاء اسناد و مدارك محرمانه به افراد غير مجاز

   ايجاد زمينه ارتباط براي مردم مناطق محروم و دور افتاده با مسولان

   عدم محروميت مردم از ملاقات حضوري و احقاق مردم ناتوان وضعيت

  استفاده از دستورات خارج چارچوب و مقررات سازماني :

  اجتناب از دستورات خارج چار چوب و مقررات سازماني

  رعايت دقيق قوانين و مقررات برور از سلايق و عقايد شخصي

   اعمال تشويق و تنبيد كاركنان طبق ضوابط و استفاده بهينه از امكانات و اموال سازماني

   وفاداري و احساس اعتماد بين كاركنان و مردم و داشتن تواضع در برخورد با ارباب رجوع

  ارائه خدمات مطلوب به ارباب رجوع :

   ايجاد زمينه ارتباط مستقيم به ارباب رجوع

   توجه كامل به صحبت ها و نظرات و خواسته هاي مراجعات

   رسيدگي لازم و به موقع نسبت به بعضي از خواسته هاي مردم توسط مسئولان مافوق

   ايجاد ارتباط سريع ، روان ، بي تكلف بين ارباب رجوع و مسئولان و پاسخگويي به نياز آنان

   ايجاد فضاي مناسب جهت اظهار نظر و اعتماد كاركنان نسبت به يكديگر

   انجام فعاليت ها ، با توجه به نياز مردم در زمان مشخص و پيش بيني شده

   انجام وظايف بصورت مؤثر و كار آمد همراه با سرعت و منطبق با قوانين و مقررات سازمان

 





مطالب ویژه

آخرین اخبار دفاتر استانداری

آخرین اخبار بخشداری ها